7. třída

Třídní učitel:          

 

Týdenní plán 6. 4. - 10. 4. 2020

Anglický jazyk

Online procvičování:

Učebnice:

  • str. 54 / cv. 1 (doplnit členy, jistě vám k tomu pomůže tabulka nad cvičením), 2, 3

Pracovní sešit

  • dodělat zbytek cvičení z lekce 4, která nemáte ještě hotová 

Pošlete mi prosím naskenovaná cvičení z učebnice a pracovního sešutu na online Classroom!  Děkuji.

 

Český jazyk

JAZYK:

  • str. 79 / cv. 2 (Skládání slov)
  • str. 80 / přepsat tabulku, cv. 3 (alespoň 3 od každého), 4a,
  • str. 81 / cv. 4b, přepsat žlutou tabulku do sešitu, 5

LITERATURA:

  • pokračovat ve čtení knihy, kterou zapíšete do čtenářského deníku, v příštích dvou týdnech budu chtít poslat čtenářský deník na kontrolu
  • na Google classroom bude naskenován článek a otázky k němu

 

Matematika

Opakování, videa na vysvětlení (zdroj: Khanova škola) – doporučuji, pokud někdo potřebuje zopakovat

Nové učivo (něco z toho jsme už dělali) – Racionální čísla, učebnice str. 144 - 150

Povinně k odevzdání:

  • Do středy 8.4.2020 (resp. do konce týdne do neděle 12.4.2020): učebnice str. 134/10, str. 136/4 – písemně do sešitu a pak ofotit a odevzdat prostřednictvím virtuální třídy, příp. emailem
  • Do pátku 17.4.2020 (resp. do neděle 19.4.2020): učebnice str. 143/4, str. 144/5, str. 146/11, str. 148/3c, 3d

Doporučuji

  •  V následujících dvou týdnech bychom měli mít 5 hodin matematiky – kromě znaménka „-„ nemáme nic nového. Doporučuji množství 3-5 příkladů na hodinu, dle vlastního výběru tak, aby to dávalo smysl – mělo by to dát něco, co si je třeba procvičit, ne něco, co umím perfektně nebo naopak vůbec tomu nerozumím.
  • Pokud potřebujete jakkoliv pomoct, nebo by vám vyhovovala jiná forma zadávání a odevzdávání úkolu, napište mi mail na orgovanova@veselaskola.cz

 

Německý jazyk  

  • učebnice: 
    • 45/8, 9 + 46/10
    • 46/11, 12 (do 11. 4. poslat e-mailem nebo odevzdat ve virtuální třídě) 
  • pracovní sešit: 37/10, 11, 13 + 42/slovíčka

 

Přírodopis

  • učebnice str. 84-87 přečíst. Školní sešit- nákres a popis ploníku a kapradě. Emailem odeslat odpovědi na zadané otázky

 

Osobnostní výchova

  • Stát, ve kterém žiji
  • Prezidenti české historie
  • materiály k tématu najdete ve virtuální třídě

 

Zeměpis

  • pracovní sešit str. 39/1, 3. Učebnice str. 78-81 přečíst
  • emailem odeslat odpovědi na zadané otázky

 

Dějepis

Jak se žilo ve vrcholném středověku - učebnice str. 65-70

Ke studiu lze též použít následující odkaz:

https://www.youtube.com/watch?v=kL720wsAUIw

https://www.youtube.com/watch?v=fVVSoP7V1Nk

https://www.youtube.com/watch?v=6EHnsznH4WM

https://video.aktualne.cz/z-domova/unikatni-animace-ukazuje-jak-ve-stredoveku-vznikalo-nove-mes/r~ef0c532e9f9a11e7895f002590604f2e/

https://www.youtube.com/watch?v=rQS_x8QLWFk

https://www.youtube.com/watch?v=7PbAb4pB4OA&list=PLPqF-ux8EVv6SiWsz5yBz3iFxtKyt-xiY&index=8&t=0s

 

Fyzika

  • učebnice str. 118-120 přečíst
  • školní sešit str. 120- opsat žlutý rámeček
  • emailem odeslat odpovědi na otázky na str. 122/6.10

 

Výtvarná výchova

  • Zadání: Folklor, zvyky a tradice. Seznam se s Velikonočními zvyky. Ilustruj tebou vybraný motiv (Kluk s pomlázkou nahání děvče, babička zdobí kraslice, a pod.).
  • Formát A4. Technika: akvarel nebo kolorovaná kresba.

 

Pč - šití 

 

Hudební výchova

Vážení rodiče, milí žáci,

vzhledem k tomu, že nevíme, kdy budou školy opět zpřístupněny, posílám níže seznam látky, která měla být během následujících měsíců probrána. Protože předmět HV nemá učebnice, je její prostudování závislé na vyhledávání informací na internetu. Chápu, že při těchto podmínkách není možné vše zvládnout, proto rozsah nastudované látky ponechám na možnostech každého z vás. Abych však mohla vaše dítě hodnotit, zadávám písemné zpracování jednoho z níže uvedených témat. To můžete zpracovat buď elektronicky (word, powerpoint, atd.), nebo v papírové podobě. Tuto práci pak zašlete na email: frassova@veselaskola.cz. Ti, co ji budou zpracovávat v papírové podobě, ji buď mohou vyfotit a rovněž zaslat, nebo mi ji po návratu do školy odevzdat. Pokud bude něco nejasného, či budete mít nějaké dotazy, neváhejte mne kontaktovat. Přeji vám mnoho sil, pevné zdraví a budu se těšit na shledání v naší škole.

Se srdečným pozdravem

Pavla Frassová

Koncert:

  • vysvětlení pojmu
  • něco z historie a vývoje
  • příklady autorů, kteří se touto tvorbou zabývali + ukázky

Tanec:

  • vysvětlení pojmu
  • něco z historie a vývoje
  • vysvětli pojmy: lidový tanec, balet, společenský tanec

Hudební přehrávače a hudební nosiče:

  • vysvětlení pojmu
  • něco z historie a vývoje
  • vysvětli a napiš tvůrce: fonograf, gramofon, walkman, kompaktní disk – CD, DVD

Muzikál:

  • vysvětlení pojmu
  • něco z historie a vývoje
  • příklady autorů, kteří se touto tvorbou zabývali + ukázky

Interpret:

  • vysvětlení pojmu
  • něco z historie a vývoje
  • příklady tvých oblíbených interpretů a jejich stručný popis

 

Týdenní plán 30. 3. - 3. 4. 2020

Český jazyk

​JAZYK

  • str. 77, cv. 2, 3a, 3b, 5b (Přepsat žlutou tabulku do sešitu), 6
  • str. 78 ODVOZOVÁNÍ SLOVES, cv. 1a, 1b,
  • str. 78 ODVOZOVÁNÍ PŘEDPONAMI, cv. 1a, 1b, 1c
  • str. 79 3a, 3b, 4

LITERATURA

  • pokračovat ve čtení knihy, kterou následně zapíšete do čtenářského deníku

SLOH

  • str. 166, 167 Jaký je Bilbo Pytlík, cv. 6a, 6b, 6d (na formát A5, min. polovina A4)
  • CVIČENÍ 6D - charakteristiku některé postavy z knihy, kterou jste četli zaslat na školní email. Sloh bude hodnocen známkou (může být napsáno na PC, nebo rukou a ofoceno. Pokud budete psát na pc, velikost písma max. 12)

 

Německý jazyk 

  • učebnice: 
    • 43/3, 4, 5 (pročíst) 
    • 44/6, 7 
    • gramatika: žluté rámečky str. 42, 43, 44
  • pracovní sešit: 
    • 36/9 (poslat vypracované e-mailem, nebo odevzdat ve virtuální třídě do 4. 4.) 
    • 42/slovíčka

 

Anglický jazyk

  • Online procvičování ​slovní zásoby (oba odkazy)

https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/vocabulary/exercise1?cc=cz&selLanguage=cs

https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/vocabulary/exercise2?cc=cz&selLanguage=cs

  • Učebnice str. 52, cv. 2 (přečíst text a odpovědět na otázky), 3a, 3b (odpovědět na otázky)
  • str. 53, cv. 1 (přečíst text a vybrat správné řešení), 2 (odpovědět na otázky), 3 (najít minulé tvary sloves, všechny se objevují v textu)
  • Pracovní list​: pracovní list, který obdržíte mi zašlete na školní email (může být vyplněno na počítači nebo vytisknuto a napsáno rukou a následně ofoceno).

 

Matematika

Opakování, videa na vysvětlení (zdroj: Khanova škola) – doporučuji, pokud někdo potřebuje zopakovat

Nové učivo (něco z toho jsme už dělali) – Racionální čísla

Výhled na příští týden – racionální čísla a početní operace s racionálními čísly

  • Učebnice str. 144 – 150

Doporučuji

  • Khanova škola: https://cs.khanacademy.org/math, registrace je zdarma; všichni, co jsou v Google classroom, jsou pozvání automaticky, zkontrolujte si prosím, emailové schránky
  • online google classroom, kde komunikace probíhá průběžně

 

Přírodopis

  • učebnice str. 78-81 přečíst a odpovědět mailem i do sešitu na zadané otázky

 

Zeměpis 

  • pracovní sešit str. 38/2,3  učebnice str. 75-77 přečíst a odpovědět mailem i do sešitu na zadané otázky

 

Fyzika 

  • učebnice str. 115-116 přečíst a odpovědět mailem i do sešitu na otázky str. 117/1,2  118/6

 

Dějepis

Václav IV. - syn velkého otce - učebnice str. 61-63

Světem posledních Lucemburků

Ke studiu lze též použít následující odkaz:

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10524894472-bratri-synove-karla-iv

 

Osobnostní výchova

  • Komunikace a její způsoby (asertivita a agresivita)
  • Pravidla chování

Materiály k tématu najdete ve virtuální třídě.

 

Výtvarná výchova

Zadání 2: Přečti si o pointilismu, je to v směr malířství na konci XIX. století: http://www.artmuseum.cz/smery_list.php?smer_id=89

Podívej se na jarní krajinu kolem sebe. Stylem pointilismu vytvoř malbu. 

  • POINT = tečka, bod
  • kladení tisíce teček barev vedle sebe
  • kontrast
  • barva rozkládána na obraze na barevné body

Formát A4. Technika: tempery.

Týdenní plán 23. 3. - 27. 3. 2020

Český jazyk

JAZYK:

učebnice str. 77, cvičení: 1, 5 (před cvičením 5 přepsat žlutou tabulku do sešitu), 6

                 str 78 (ODVOZOVÁNÍ SLOVES), cvičení: 1, 2; ODVOZOVÁNÍ PŘEDPONAMI: 1, 2, 3 (cvičení 3 je na straně 79).

                 str 79 (SKLÁDÁNÍ SLOV) cvičení 1, 2

ČTENÍ:

Pokračování ve čtení knihy do čtenářského deníku

SLOH:

minimálne na formát A5 popsat jednu osobu ze třídy (nezmiňovat se, kdo to je) - text bude obsahovat vnější i vnitřní popis, přímou i nepřímou charakteristiku

 

Německý jazyk

  • učebnice: 42/1, 2
  • pracovní sešit: 34/1, 2, 3 + 35/4, 5, 6 + 36/7 + 42/slovíčka

 

Anglický jazyk

- procvičit členy: https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/grammar/exercise1?cc=cz&selLanguage=cs

- procvičit tvoření vět a členů: https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/grammar/exercise3?cc=cz&selLanguage=cs

https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/everyday?cc=cz&selLanguage=cs

- učebnice str. 51 - celá (vypracovat cvičení do školních sešitů)

- pracovní sešit: dodělat lekci 4D

 

Matematika

Opakování – sčítání a odčítání celých čísel

Nové učivo (něco z toho jsme už dělali) – násobení a dělení celých čísel

  • Násobení celých čísel: učebnice str. 131 - 135
  • Příklady na procvičení: učebnice str. 131/1, str. 132/2, 3, str. 133/č, 5, 6, 7, str. 134/8, 9, 10, str. 135/11
  • Dělené celých čísel: učebnice str. 135-137
  • Příklady na procvičení: učebnice str. 136/1, 2, 3, 4, 5
  • Video na vysvětlení: https://www.youtube.com/watch?v=7fGD4-__o1o

Rozšiřující učivo – záporná desetinná čísla a zlomky

  • Učebnice str. 141 – 143

Doporučuji

 

Dějepis

  • 2. České království za Lucemburků - učebnice str. 57 
  • Jan I. (Slepý) Lucemburský - učebnice str. 57-59 
  • Karel IV. Lucemburský- učebnice str. 59- 61

 

Zeměpis

  • pracovní sešit str. 37/1,2,3- otázky nahoře, str. 37/2,3- otázky dole

 

Přírodopis

  • učebnice str. 80 - 81 přečíst, sešit- vypracovat otázku z učebnice na str. 81

 

Fyzika

  • sešit - vypracovat otázky z učebnice str. 108/3, 109/4,5

 

Výtvarná výchova

 

Pracovní činnosti - šití

 

Týdenní plán 16. 3. - 20. 3. 2020

Německý jazyk 

  • vytvořila jsem pro vás online třídu NJ, kam budu přidávat větší množství informací, na stránkách  https://classroom.google.com/ 
  • Učebnice: 39/12
  • Pracovní sešit: str. 31-32 + slovíčka str. 42
  • Pokud budete chtít webové stránky na procvičování, doporučuji: 

 

Český jazyk

JAZYK:

1) zopakovat slovotvorné procesy a u každého vědět příklad

2) Co to je přechylování? - str. 74

3) str. 74 - cvičení: 6, 7, 8

4) str. 75 -cvičení: 10, 12, do sešitu opsat ŽLUTOU TABULKU, cvičení 13

5) str. 76 - ODVOZOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN: cvičení 1a, 1b 

6) udělat pravopisné cvičení: https://www.umimecesky.cz/diktat-ruzne-vyskyty-i-y-2-uroven/201 

ČTENÍ:

1) začít číst další knihu, kterou budeme mít ve čtenářském deníku

SLOH:

1) přečíst str. 163, 164, 165 - vypracovat do sešitu cvičení, která jsou pod texty

2) do sešitu přepsat žlutou tabulku ze strany 165

 

Matematika

Založila jsem pro vás třídu online na matematiku, kde spolu budeme průběžně komunikovat.

Link: https://classroom.google.com/

Opakování toho, co jsme dělali:

  • Porovnávání celých čísel: učebnice str. 122
  • Znázornění na číselné ose: učebnice str. 123
  • Příklady na procvičení: učebnice str. 122/1, 2, 3, 4; str. 123/5, 6, 7
  • Vyjadřování se pomocí nerovnic: učebnice str. 124/8, 9 

Nové učivo (něco z toho jsme už dělali):

  • Sčítání celých čísel: učebnice str. 124
  • Příklady na procvičení: učebnice str. 125/1; str. 126/2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9; str. 127/ 10
  • Vlastnosti sčítání celých čísel: učebnice str. 127
  • Další příklady na procvičení: učebnice str. 127/11. 12
  • Odčítání celých čísel: učebnice str. 128
  • Příklady na procvičení: učebnice str. 128/1; str. 129/2, 3, 4, 5, 6; str. 130/7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14; str. 131/ 15, 16, 17

 

Anglický jazyk

1) opakování členů - přečíst přiložený článek a případně si poznamenat nové znalosti: https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

2) zkusit si testy na členy: https://www.helpforenglish.cz/article/2006072903-cleny-v-anglictine-test-1 ; https://www.helpforenglish.cz/article/2006073101-cleny-v-anglictine-test-2

3) dodělat pracovní sešit do lekce 4C (včetně)

4) učebnice str. 50 - přečíst  článek a udělat cvičení 1 a 2

5) naučit se slovíčka z lekcí 4A, 4B, 4C, 4D, ze kterých bude po volnu test 

 

Zeměpis

- uč. str. 73-77 přečíst, sešit- písemně vypracovat otázky str. 77/1,2,3

 

Přírodopis

- uč. str. 78-79- přečíst, sešit- písemně vypracovat otázky str. 79/1

 

Fyzika

- učebnice str. 112- přečíst, sešit- písemně vypracovat str. 113/1, 114/6, 114/7

 

Dějepis - 7. třída

Ve dnech 11.-13. 3

Přemysl II. Otakar - učebnice str. 53- 54 – pečlivě přečíst, vyrobit si zápis do sešitu a snažit se naučit; pro kontrolu doporučuji z hlavy zodpovědět následující otázky:

  • Jak to že měl Přemysl kvalitní vzdělání, které neodpovídalo budoucímu vládci?

  • Kdo pomohl vyřešit spor, který Přemysl jako tzv. „mladší král“ vedl s otcem? Kde tato osoba sídlila a čím se proslavila? Jaké rodinné vazby měla na oba účastníky sporu?

  • Proč se mu říkalo král železný a zlatý?

  • Jak spolu s otcem rozšiřoval území své říše?

  • Co víš o jeho osobním a manželském životě? Jakou roli v jeho životě sehrála Markéta Babenberská? Jakou roli v jeho životě sehrála Anežka z Kuenringu? Jakou roli v jeho životě sehrála Konstancie Uherská?

  • Co mu zabránilo získat korunu svaté říše římské?

  • Jaké vztahy měl Přemysl s Rudolfem Habsburským?

  • Charakterizuj osobu Přemysla II. Otakara! Proč se „nehodil“ za císaře?

  • Charakterizuj osobu Rudolfa Habsburského, proč se „hodil“ za císaře?

  • Jak byl spřízněn Václav III. s Přemyslem II. a Rudolfem Habsburským? Jak k tomu došlo?

  • Co se stalo na Moravském poli a proč? Kdy přesně došlo k bitvě?

  • Kde byl Přemysl II. pohřben? Kde bys dnes hledal/a jeho hrob? Kdo vytvořil jeho sarkofág? Jak vypadá? O jaké zvíře si jeho postava opírá nohy?

  • Co nastalo po jeho smrti v českých zemích?

Václav II. - učebnice str. 54-55 – pečlivě přečíst, vyrobit si zápis do sešitu a snažit se naučit; pro kontrolu doporučuji z hlavy zodpovědět následující otázky:

  • Jak s Václavem II. souvisela osoba Oty Braniborského?

  • Co víš o královně Konstancii Uherské?

  • Kdo pomohl Václavovi II. vrátit se do českých zemí a ujmout se svého dědictví po otci?

  • Jaký osud potkal Záviše z Falkenštejna? Popiš jeho celý příběh!

  • Jak to měl Václav II. se vzděláním? Podnikal v tomto směru nějaké speciální kroky?

  • Co to byl tzv. Vlašský dvůr a jak souvisel se stabilitou a rozkvětem českých zemí?

  • Co víš o pražském groši? Jak se vyráběl? Kde se těžila ruda na jeho výrobu?

  • Jak se projevilo, že Václav II. byl bohatý a schopný panovník?

  • Jaké další země získal? Jaké prostředky k tomu použil?

  • Jak vypadal králův konec?

  • Co víš o královně Elišce Rejčce?

Václav III. - učebnice str. 55-56 – pečlivě přečíst, vyrobit si zápis do sešitu a snažit se naučit; pro kontrolu doporučuji z hlavy zodpovědět následující otázky:

  • V kolika letech se Václav III. ujal vlády?

  • Jaké měl vlastnosti poslední z rodu Přemyslovců?

  • Jak naložil s uherskou královskou korunou, kterou mu získal otec?

  • Proč se vydal do Polska?

  • Kdy, kde a jak byl Václav III. zavražděn?

  • Zahraj si na detektiva a spekuluj, kdo by mohl být objednavatelem Václavovy vraždy!

  • Co to asi znamená „vymřít po meči“? Co to asi znamená „vymřít po meči i přeslici“?

  • Zahraj si na detektiva a vyhledej, kdo se mohl stát dědičkou českých zemí po smrti Václava III.!

Doporučené dokumenty TV:

Z cyklu ČT – Historie.cs (Jen pro hodně pokročilé)

Na den svatého Rufa

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10150778447-historie-cs/218411058220013

Konec Přemyslovců (Jen pro hodně pokročilé)

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10150778447-historie-cs/216452801400011


 

Ve dnech 16.-20.3.

2. České království za Lucemburků - učebnice str. 57 – pečlivě přečíst, vyrobit si zápis do sešitu a snažit se naučit; pro kontrolu doporučuji z hlavy zodpovědět následující otázky:

  • Jmenuj podle časového pořadí krále z rodu Lucemburků

Jan I. (Slepý) Lucemburský - učebnice str. 57-59 – pečlivě přečíst, vyrobit si zápis do sešitu a snažit se naučit; pro kontrolu doporučuji z hlavy zodpovědět následující otázky:

  • Jak se král Jan dostal na český trůn? Kolik mu v té chvíli bylo?

  • Co mladému králi vyčítala česká šlechta? Jak jej titulovali?

  • Jak Jan reagoval na odpor šlechty?

  • Kdo to byl Jindřich z Lipé? Jakou měl v zemi pozici?

  • Jak Jan vynikal v zahraniční politice? Jak díky Janovi rostlo území spravované Lucemburky?

  • Jaké vztahy měl Jan s prvorozeným synem Karlem a s manželkou Eliškou Přemyslovnou? Jak se jmenoval Karel jako novorozenec? Kde a proč byl vychováván?

  • Co víš o stoleté válce? Kdo to byla Johanka z Arku? Vyprávěj zkráceně její příběh!

  • Co víš o smrti Jana Lucemburského? Kdy, kde, proč a jak k ní došlo? Byl přítomen i jeho syn? Co v rozhodující chvíli dělal?

Doporučený dokument TV:

Z cyklu - Kronika česká; díl Jan Lucemburský

https://www.youtube.com/watch?v=EpyXxQTFzKc

Z cyklu - Ženy, které psaly dějiny; díl. Jana z Arku

https://www.youtube.com/watch?v=HADINZEg1VI&list=PLDcRVNe3jv8hmPCZQzUWlDnhPg62GNBoz&index=6&t=0s


 

Karel IV. Lucemburský - učebnice str. 59- 61 – pečlivě přečíst, vyrobit si zápis do sešitu a snažit se naučit; pro kontrolu doporučuji z hlavy zodpovědět následující otázky:

  • Popiš osobní a rodinný život Karla IV.! Jaké měl vztahy s manželkami, dětmi a sourozenci? Jaké byly jeho vztahy k rodičům a předkům vůbec? Jak se tyto vztahy k předkům odrážely v jeho politice?Vyjmenuj členy Karlovy rodiny!

  • V jakém stavu byla země, do které se Karel vrátil roku 1333? Co se s jejím stavem snažil udělat?

  • Jaké vztahy měl Karel IV. s církví? Jak konkrétně se to projevilo?

  • Jak do příběhu Karla IV. zasáhl Arnošt z Pardubic? Kdo to byl?

  • Kdy a kde byl Karel korunován českým králem? Jak Karel změnil obřad korunovace? Co víš o korunovačních klenotech českého království?

  • Proč si Karel vážil svého příbuzenství se sv. Václavem? Jak se to projevilo?

  • Jak se Karel dostal k císařské koruně? Kdo mu v tom pomáhal?

  • Popiš jak rozkvetly české země za Karla IV.!

  • Jmenuj nejslavnější stavební projekty Karlovy doby!

  • Jak to měl Karel IV. se vzděláním? Co se událo roku 1348? Jaká díla Karel osobně napsal? O čem pojednávala?

  • Co má společného hrad Karlštejn a Svatováclavská kaple v katedrále sv. Víta, Václava a Vojtěcha?

  • Zhodnoť význam vlády Karla IV. Pro naše země i Evropu!

  • Najdi co znamená pojem „Země Koruny české“!

  • Proč, kým a kdy je Karel poprvé nazván „Otcem vlasti“? V této otázce můžeš usvědčit učebnici z chyby. Pokud se ti to podaří, získáváš bonus v podobě malé jedničky za aktivitu.

Doporučené dokumenty TV:

Z cyklu Kronika česká; díl Karel IV. král český a římský

https://www.youtube.com/watch?v=S3fc3jq3LEA&list=PL8bhretdVDtnwYj8oyeWWKvwx6z1ybOGK&index=6&t=0s

Z cyklu Kronika česká; díl Karel IV. Panovník a jeho dvůr

https://www.youtube.com/watch?v=TjKb9zBXAj4

Z cyklu Kronika česká; díl Karel IV. Císař římské říše

https://www.youtube.com/watch?v=Wcz3-MOWCZU

Rozhovor s profesorem Čornejem: Co jste nevěděli o Karlu IV.

https://www.youtube.com/watch?v=Gjl2E6DeUxY

Dokument Karlštejn

https://www.youtube.com/watch?v=1MM3ddHiugs

Z cyklu Náš Karel IV. Díl Souboje Karla IV.

https://www.youtube.com/watch?v=kUYIJLrttR4&list=PLlLYaeFLfWsiY1bshDc3g92CapdjspxKM&index=17&t=0s


 

Výtvarná výchova

Téma: Zátiší

Zadání: Uspořádej zátiší z objektů (sklenice, ovoce ,látka) a pak ho nakresli tužkou, na formát A4. Následné si kompozici vybarvi akvarelem.

Technika: Kolorovaná kresba

 

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

zavřít

Název pop-upu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Duis risus. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe

Zavřít